HTML

A kisvakond háza

Egy gyerekkel, két kutyával és egy macskával új otthont építünk magunknak. Mi is lehet ennél szebb? :)

Friss topikok

  • 21 hónap: Köszönöm - én meg most olvastam a méltatást :) (2012.12.27. 16:23) Otthon, édes otthon
  • Old Man: Innen kezdve olvastam végig, egészen az elejéig, most is érvényes amit ott írtam. Szép álmok: Ausz... (2010.04.14. 15:05) Tetőzés

Valami csillog...

2007.10.16. 23:36 21 hónap

Adrienn nevű mentőangyalom felhívott ma reggel: vasárnap-hétfőn megcsinálják a zsaluzást :)
Cserébe lehervadtam a banknál, mikor mondta a leányzó, hogy az önrész 70%-át is le kell igazolnunk számlával...

Szólj hozzá!

Címkék: szerencse zsalu banki hitel

A bejegyzés trackback címe:

https://4547-1.blog.hu/api/trackback/id/tr41198715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása