HTML

A kisvakond háza

Egy gyerekkel, két kutyával és egy macskával új otthont építünk magunknak. Mi is lehet ennél szebb? :)

Friss topikok

  • 21 hónap: Köszönöm - én meg most olvastam a méltatást :) (2012.12.27. 16:23) Otthon, édes otthon
  • Old Man: Innen kezdve olvastam végig, egészen az elejéig, most is érvényes amit ott írtam. Szép álmok: Ausz... (2010.04.14. 15:05) Tetőzés

Bezsaluzva

2007.09.14. 09:35 21 hónap

Tegnap megérkeztek az ácsok, elkezdték bezsaluzni a födémet. Fél nyolckor már hívtak, hogy a méretek nem egyeznek teljesen, de sebaj.
Az épíkezés előtt elmentünk a szervizbe, ahol apró jóhír volt, hogy nem 160, csupán 150 a javítási költség. Hurrá, menjünk ebédelni.
Mikor megérkeztünk, a bérelt telekre álltunk be, ahonnan a Török és csapata lelkesen hordta át egyenként a betonacélt.
Most volt először, hogy ténylegesen beléptem a házba. Borzongás fogott el, és teljesen elérzékenyültem, mikor éreztem, hogy valami tetőféleség van a fejem fölött. Kicsit házabb alakot öltött a nagy kupac téglánk. Sőt, az udvar is felszabadult, mert az egész zsaluanyagot bepakolták.
A melósok is kedves-rendes emberek, az egyik része erdélyi, a másik fele kárpátaljai. Úgy dolgoztak, mint a kisangyal. Mikor meghallották, hogy van közünk ahhoz a vidékhez, még barátságosabban néztek ránk. A művezető egy ötvenes fickó, hatalmas tűzjellel a nyakán. Köszönéskor kezet csókolt. Két év óta először elpirultam.
Szinte szakmabeliként kezeltek, jó volt, hogy nem kezdtem ismét a hülye liba szintjéről felküzdeni magam.
Megbeszéltük, hogy a hézagokat a fal és a zsalau között nem malterral öntjük ki, mert azt másnap kellene, a törökök meg nem jönnek, hanem veszek purhabot és kifújkáljuk.
A kapott 5 literes zsaluolaj eléggé kevéske, viszont mondták, hogy jó lesz az 1000 forintos  speciális olaj helyett a sima napraforgó is 250-ért. A felhordáshoz pedig ki kell vinni a permetezőt.
A holnapi vasszereléshez jön a Török két embere, és a Török is, meg Csabi egyik haverja. A villanyszerelő, Vendel bácsi - egy tünemény - holnap teszi be a gégecsövet, a vízszerelő meg hétfőn jön. Tegnap kint volt a betonszállítós fickó, aki egyébként az albérletnél szomszédunk, és megnézte, hogy a környező kábel-pókhálón keresztül hogyan tudja majd a pumix belógatni a csövet. Reméljük a legjobbakat...

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: építkezés határidő ács zsalu födémzsaluzás

A bejegyzés trackback címe:

https://4547-1.blog.hu/api/trackback/id/tr91165138

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: blackarrowz.de 2018.06.29. 11:22:15

Budapest Cruise Silverline - silverlinebudapestrivercruise

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása