HTML

A kisvakond háza

Egy gyerekkel, két kutyával és egy macskával új otthont építünk magunknak. Mi is lehet ennél szebb? :)

Friss topikok

  • 21 hónap: Köszönöm - én meg most olvastam a méltatást :) (2012.12.27. 16:23) Otthon, édes otthon
  • Old Man: Innen kezdve olvastam végig, egészen az elejéig, most is érvényes amit ott írtam. Szép álmok: Ausz... (2010.04.14. 15:05) Tetőzés

Emelt szinten

2007.10.01. 10:13 21 hónap

A födém kész, már csak vésztartók tartják, még kb. két hétig.
Kizsaluzták, visszaszállították az anyagot. Így a csúszásokkal kb. az eredeti elképzeléseknek megfelelő lesz a bérleti díj. Ismét elrebetem egy köszönömöt.
Közben megállapodtam női mentőangyalommal is. Először dobtam egy néma hátast a 750e nettós falazási ajánlatától a második szintre. Aztán kiszedegettük belőle a zsaluzást, a koszorú vasszerelését, miegymást, és máris lementünk 295-re. Fellélegeztem.
Pénteken kezdtek el dolgozni, ma állítólag eljutnak a koszorú szintjéig, a hétvégén pedig csináljuk a koszorút. Apám ad zsalutáblát, cseréplécet kell venni még, meg talpgerenda-csavart, meg ilyesmit. Szerintem a zsaluzást megcsináltatom svarcban a kőművesekkel... vagy sem... még kitalálom. Attól félek, hogy egy hétvége alatt nem lesz kész a koszorú a mi részünkről, akkor pedig szivacs van.
Szombat délben szóltak, hogy kevés lesz a homok. Reggel rendeltem telefonon. Legnaygobb meglepetésemre emlékezett rám a tüzépes fickó (pedig pesten vagyunk...), és azt mondta, hogy OK, ráérek kifizetni délben is. A gyerek ugyanis még szunnyad, és nem tudok mozdulni.
Mivel 11-re kell mennem valahová, tűkön ülök. Erre érkezett a következő segítség: a kőműveseknél van ennyi pénz, meghitelezik. Lehet, hogy ez végre egy jó nap lesz?
Közben kerítettem két ácsot. Érdekes módon mindkettő marha fiatal, 30 alattiak. A másodiknál még a 25-öt is megkérdőjelezném. Az egyik ajánlat már megérkezett, anyaggal, áfával 2,3 milla. Kicsit sok, majd még igyekszünk faragni rajta, ha mást nem, akkor anyagot megpróbálok olcsóbban szerezni.
A múlt hét megállapítása, hogy az építőiparban minden második ember "Sanyi".

Szólj hozzá!

Címkék: szerencse ház tégla építkezés határidő kőműves falazás

A bejegyzés trackback címe:

https://4547-1.blog.hu/api/trackback/id/tr10182141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása