HTML

A kisvakond háza

Egy gyerekkel, két kutyával és egy macskával új otthont építünk magunknak. Mi is lehet ennél szebb? :)

Friss topikok

  • 21 hónap: Köszönöm - én meg most olvastam a méltatást :) (2012.12.27. 16:23) Otthon, édes otthon
  • Old Man: Innen kezdve olvastam végig, egészen az elejéig, most is érvényes amit ott írtam. Szép álmok: Ausz... (2010.04.14. 15:05) Tetőzés

Credo

2007.09.18. 22:59 21 hónap

Aznap, mikor megkaptuk az engedélyt, beszélgettem egy volt osztálytársammal, mondhatni barátnőmmel. A legtöbbeknek fura szerzetnek tűnik, mélyen vallásos, istenhívő.
Azt mesélte, hogy most, mikor jön náluk az újév, most érkezik el a hetedik év. Ilyenkor egy évig se nem vetnek, se nem aratnak. Ilyenkor a terméssel nem szabad kereskedni, sőt, oda kell ajándékozni a rászorulónak. Először mosolyogtam magamban, hogy ismét egy fura találmány, egy szociális év. Aztán rádöbbentem, hogy így eléggé nehéz tervezni, főleg ott, ahol 6-7 gyerek az átlag. Anna erre azt mondta sejtelmesen, bízni kell és hinni.
Mióta nekifogtunk a háznak, sokszor eszembe jutott ez a hit. Még csak egy hónap telt el, de már rengetegszer volt az, hogy éreztem, eddig tudtuk csinálni, és most vége. És akkor jött a megoldás. Valahonnan, váratlanul. Én pedig felnéztem és magam elé suttogtam: köszönöm.

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://4547-1.blog.hu/api/trackback/id/tr69169881

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: imagenes de amor parejas abrazadas 2018.02.15. 01:41:09

imagenes para bb pin de ninos - Risk for parental role strain

Trackback: Echar un vistazo a este sitio web 2017.11.22. 17:42:11

Kókuszdió felnyitása ipari környezetben :) - Furdancs Blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása