HTML

A kisvakond háza

Egy gyerekkel, két kutyával és egy macskával új otthont építünk magunknak. Mi is lehet ennél szebb? :)

Friss topikok

  • 21 hónap: Köszönöm - én meg most olvastam a méltatást :) (2012.12.27. 16:23) Otthon, édes otthon
  • Old Man: Innen kezdve olvastam végig, egészen az elejéig, most is érvényes amit ott írtam. Szép álmok: Ausz... (2010.04.14. 15:05) Tetőzés

Födém

2007.09.16. 16:49 21 hónap

Vasárnap van, napos-szellős-langyosos. Úgy tűnik, mára elkészül a födém vasszerelése. Ha minden igaz, akkor kedden folyik a beton. Addig a Török kerít egy vibrátort (persze én is kajtatok egy kicsit), és kedd délután bedolgozzák az anyagot.
Felírom, el ne felejtsem: a déli falhoz kell venni 5 centis heratektát szigetelésnek, mert ott nem tudom feltenni a másik ház miatt a 10 centis szigetelést.
Tegnap egyébként a Töröknek volt megint egy érdekes húzása: Csabi az egyik emberének az unokatestvérével dolgozott párban, aki azt mondta, hogy ráér ma is. Mikor ezt meghallotta a Török, elkezdett mérsékelten puffogni, hogy ezt ne az emberekkel, hanem vele beszéljük meg. Végül kitalálta, hogy másnap nem ér rá az ember, mert máshová kell mennie.
Reggel persze megjelent, hogy ugyan oda volt rendelve valahová, de nem mentek érte. Kíváncsi vagyok, holnap mi lesz a magyarázat...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://4547-1.blog.hu/api/trackback/id/tr10166995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása