HTML

A kisvakond háza

Egy gyerekkel, két kutyával és egy macskával új otthont építünk magunknak. Mi is lehet ennél szebb? :)

Friss topikok

  • 21 hónap: Köszönöm - én meg most olvastam a méltatást :) (2012.12.27. 16:23) Otthon, édes otthon
  • Old Man: Innen kezdve olvastam végig, egészen az elejéig, most is érvényes amit ott írtam. Szép álmok: Ausz... (2010.04.14. 15:05) Tetőzés

Betonozunk 1

2007.09.18. 22:16 21 hónap

Az egész délután egyetlen rohanás volt. A sűrűsödő felhők nem ígértek jó időt a négyórás betonozáshoz, de igyekeztünk a legjobbat kihozni a helyzetünkből.
Elrohantunk a barkácsáruházba heratektát venni a szigeteletlen födémszakaszra. Természetesen haza kellett jönni a tetőcsomagtartóért, mert hármónk mellé sehogy sem akart beférni a félméteres tábla. Ha már itthon jártunk, összeszedtük a hosszabbítót és a pénzünket is, sőt, mg a gyerek motorját is bepakoltuk.
Vissza az építőanyagoshoz, utána még gyorsan vettünk egy körfűrészt, hogy el tudjuk felezni hosszában a táblákat.
Alighogy háromkor megérkeztünk a házhoz, már jöttek is az ácsok. Amíg Csabi levágta a szigetelést, addig ők is megcsinálták a kémény köré a dobozt. Utána pedig vártunk.
A betont az albérletünktől két házra lakó szomszédunk hozta. Még pénteken megkértem, hogy jöjjön ki megnézni, vajon be tud-e állni a pumixszel. Azt mondta, OK. Legalább ennyi.
Fél ötre érkezett meg, és egyáltalán nem lett jobb érzetem, mikor láttam, hogy ráncolja a homlokát, majd elkezd előre-hátra helyezkedni a mixerrel.
Igen, ismét hoztuk a formánkat. Reggel hétre visszajön mindenki, megérkezik a 36 méteres betonpumpa, és alig 30e-s többletért benyomja a szuttyot a födémbe. És nem ez volt a nap fénypontja. Este bejelentette anyósom, hogy jön a hétvégén.

Szólj hozzá!

Címkék: építkezés szívás betonozás pumix szűk utca

A bejegyzés trackback címe:

https://4547-1.blog.hu/api/trackback/id/tr66169847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása