HTML

A kisvakond háza

Egy gyerekkel, két kutyával és egy macskával új otthont építünk magunknak. Mi is lehet ennél szebb? :)

Friss topikok

  • 21 hónap: Köszönöm - én meg most olvastam a méltatást :) (2012.12.27. 16:23) Otthon, édes otthon
  • Old Man: Innen kezdve olvastam végig, egészen az elejéig, most is érvényes amit ott írtam. Szép álmok: Ausz... (2010.04.14. 15:05) Tetőzés

Új seprű...

2007.09.07. 21:54 21 hónap

Ma volt a nőuralom első napja. A Török ugyan nem szólt hozzám és nem is köszönt, de alig bírtam röhögés nélkül megállni, annyira gyerekes volt.
A felesége viszont nagyon határozott és szimpatikus. Nyíltan bevallotta, hogy igazam volt, nem csinálták meg azt, amit kellett volna.
Már megrendelt egy konténert saját költségre, azzal vitette el a szemetet, lebeszélte a szomszéddal, hogy elé teszik le, meg is kapta az engedélyt. Mikor átvittem a pofázós szomszédhoz, ott is teljesen normálisan viselkedett, tisztelettudó volt.
Kb. ötvenszer biztosítottuk egymást kölcsönösen, hogy mindkettőnk érdeke, hogy minél hamarabb készen legyünk, megállapodtunk a teendőkben. Holnap visszük a hiányzó áthidalókat, rendelek homokot, és előbűvölöm a zsaluterveket is. Ők hétfőn elviszik a konténert és a sittet, csinálnak a pincére ajtót, és péntekre befejezik a zsaluzást. Ez azt jelenti, hogy addigra a ház koszorúig kész.
Az építési naplót egyelőre az általam adott papírkákon vezetik, de igyekszem a jövő hétre formanyomtatványt szerezni.
Így már szeretem :)

Szólj hozzá!

Címkék: építkezés határidő alvállalkozó női vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://4547-1.blog.hu/api/trackback/id/tr77159944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása